Onder de aandacht komen bij de juiste doelgroep, waar en wanneer u wilt
Adverteren is een uitgelezen kans om op uw manier onder de aandacht te komen, op uw gewenste moment en plek. De kunst van het adverteren? De juiste advertentie op het juiste moment. Daarom gaan wij altijd na waar een (potentiële) klant zich bevindt, letterlijk en figuurlijk. Een klant in een oriënterende fase heeft een totaal andere behoefte dan een klant in de aankoopfase. Daar spelen we op in. Passende advertenties nodig? Neem contact op.
“Gewoon overal adverteren”
Gewoon overal adverteren. Het bekende idee van, ik gooi in één keer 100 pijltjes op een dartbord, dan blijft er vast wel één vastzitten. Dit is een tactiek, niet een tactiek die wij gebruiken. Wij kijken welke kanalen op dat moment de meeste winst kunnen boeken voor het bedrijf/het product. Winst in dit geval is niet altijd direct geld, het kunnen ook extra informatie aanvragen of andere (secundaire) doelen zijn.
Goede advertenties leveren direct of indirect geld op. Is dit niet het geval, optimaliseer, of kijk naar een ander kanaal.
Adverteren uitbesteden? Wij zijn gespecialiseerd in de leisure markt en helpen u graag verder. Interesse?
Maar hoe dan?
Er zijn vele manieren om te adverteren. Online of offline. Op websites, op social media, op lantaarnpalen, magazines, folders, radio en nog op vele andere manieren. Kies een power mix, speciaal gericht op uw doelgroep. Zorg altijd voor een passende call to action, breng uw doelgroep in actie. Het effect van advertenties wordt altijd gemeten en geanalyseerd om zo tot essentiële inzichten te komen.
Passend binnen een verhaal
Ook de advertenties moeten passen bij het verhaal wat je wilt vertellen. Dit houdt in dat het beeld, geluid en de boodschap moeten aansluiten bij de rest van de uitingen binnen en buiten het bedrijf. Een merk wordt het sterkst als alles op elkaar aansluit.
Gratis adverteren
Het is nooit de bedoeling om 100% van je bezoekers via advertenties binnen te halen. U kunt ook gratis ‘adverteren’. Creëer nieuwswaarde en verzend uw bericht als een persbericht naar de pers, naar relevante blog sites en andere soortgelijke partijen. Dit gedeelte valt bij ons onder Public Relations.
Vraag naar de mogelijkheden
Of stuur gewoon een (leuk) bericht
(Bellen of mailen mag natuurlijk ook 06-44178007, linda@capmo.nl)