In de leisure branche is online zichtbaarheid onmisbaar, ook offline middelen zijn nog altijd relevant!
Alleen staat u sterk, samen staat u sterker, dit geldt ook voor de online en offline wereld. In de recreatie, vrijetijds- en toerisme branche is dit 100% waar. Voorbeeld? Stel u heeft een verblijfslocatie met voorzieningen die bij u extra te boeken zijn. Wat dacht u dan van een mooie folder/magazine waarin alles netjes (en verleidelijk) gepresenteerd wordt. Maar ook posters bij onder andere bushokjes (ook mogelijk in uw omgeving) kunnen bezoekersaantallen aanzienlijk verhogen. Wij kunnen hier uw bedrijf in helpen. Neem contact op bij interesse
Online en offline informeren
De kracht van het combineren van online en offline middelen zit hem in het laagdrempelig kunnen informeren en verleiden. U kunt informeren wanneer uw doelgroep daar behoefte aan heeft. Mensen zijn niet 100% van hun tijd -bewust- online. Hoeveel toeristen zoeken nog een foldertje waarin activiteiten van hun omgeving benoemd worden? Veel! Zorg dat u er bij staat. Ook online zoeken mensen naar de “dichtstbijzijnde (vul uw type bedrijf in)”. Uiteraard is uw SEO zo ingericht dat u daar ook op gevonden wordt. Is dit niet het geval? Neem vrijblijvend contact op.
Door online en offline samen in te zetten creëert u maximale impact. De (potentiële) bezoeker kan op ieder moment geïnformeerd en verleid worden. Of ze nu bijvoorbeeld nog moeten boeken, of al op locatie zijn.
Wellicht het belangrijkste punt om online en offline te combineren is om ten alle tijde klaar te kunnen staan voor uw doelgroep. Op een moment dat zij het nodig hebben.
Wilt u ook 100% klaar staan voor uw doelgroep?
Online en offline adverteren
Als we alleen kijken naar adverteren, dan kunt u een gigantische boost krijgen door de digitale wereld met ‘de echte wereld’ te combineren. De potentiële contactmomenten met uw doelgroep zijn namelijk enorm. Een goede match zorgt voor een groot momentum. Stelt u zich eens voor… U geeft een exclusief VIP arrangement weg voor een heel gezin. Daar moet aandacht aan gegeven worden. Geef het weg via Facebook, daar adverteert u dan ook, maar ook via de radio kunt u mensen activeren om naar deze Facebook actie te gaan. Krijgt u ook nog eens extra volgers.
Complete advertentiecampagne
Een goede campagne vergt voorbereiding. Welke doelen heeft u, welke boodschap wordt in welk jasje getoond? En waar en wanneer adverteert u? Adverteert u alleen online, of ook offline. Veel keuzes, maar met duidelijke doelen en met de juiste kennis van de markt, komt er een duidelijk en effectief plan naar voren. Meet en leer ook wat er goed gaat en beter kan.
Het juiste beeld
Er worden veel uitingen geplaatst op verschillende kanalen. Soms met verschillende doelen. Het is heel belangrijk dat de afbeeldingen, video’s en het algemene design als één ‘aanvoelt’. Het sluit qua design bij elkaar aan, en bij uw doelgroep. Het hoeft niet altijd over de top, maar ook niet altijd binnen de lijntjes. Het moet uw doelgroep aanspreken en hen in actie brengen.
Vraag naar de mogelijkheden
Of stuur gewoon een (leuk) bericht
(Bellen of mailen mag natuurlijk ook 06-44178007, info@capmo.nl)