Ieder middel draagt bij aan de organisatie en geeft meerwaarde
Het klopt dat ieder middel, wat ingezet wordt, bij moet dragen aan het bedrijf. Dat wil niet zeggen dat alle middelen ingezet moeten worden. Het social media platform TikTok kan zeer relevant, en van meerwaarde zijn. Maar zeker niet voor alle bedrijven. Een middel dat niet ingezet wordt versterkt indirect ook het bedrijf. Omdat daardoor de focus ligt op de kanalen die er juist toe doen en deze beter ingezet zullen worden. Neem contact met ons op
Online middelen
Een aantal voorbeelden van online middelen die wij inzetten
- SEO
- Adverteren (o.a. SEA)
- Affiliate marketing
- Mailingen
- Content
- Social media
- Websites
Veel kanalen zijn in te zetten, prachtige creaties zijn te realiseren. Maar het gaat vooral om het merk en uw doelgroep. Sluit aan bij kanalen passend bij uw identiteit en speel in op uw doelgroep.
Bij het gebruik van meerdere kanalen is omnichannel denken belangrijk. Sluit niet alleen alles op elkaar aan, maar versterk elkaar ook.
Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen?
Offline middelen
Een aantal voorbeelden van online middelen die we inzetten
- Events
- Public Relations
- Merchandising
- Radio
- Brochures/flyers/posters
- Papieren mailingen
Bouwen aan het imago
Met een goed imago bouwen ook fans aan uw bedrijf daarom is het belangrijk om ook aan uw imago te werken. Dit wordt gedaan in 3 delen. Ten eerste moet de identiteit duidelijk zijn en ook daadwerkelijk ‘leven’ binnen het bedrijf. Ten tweede moet er aansluitend op deze identiteit nieuwswaarde gecreëerd worden. Ten derde moet dit daarna verspreid worden zodat het bij uw doelgroep terecht komt. Het bouwen aan een imago valt bij ons onder Public Relations.
Waar beginnen we?
Voordat de juiste kanalen gekozen worden is het belangrijk om te weten wat de doelen zijn, wie de doelgroep is, waar zij zich bevinden en wat ze willen. Er moet een strategie bepaald worden voor de uitingen die het leisure bedrijf uit. Dit is essentieel omdat dit de enige manier is om alles naadloos op elkaar aan te laten sluiten en om uitingen elkaar te laten versterken. Spoiler alert, de customer journey is key!
Vraag naar de mogelijkheden
Of stuur gewoon een (leuk) bericht
(Bellen of mailen mag natuurlijk ook 06-44178007, info@capmo.nl)